//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

perihal skola aku..
asalamualaikum ^^
hello there..yeah you..
you my beloved reader..
*apahal aku jdi peramah lak ni --"*

ok whatever la..
tpi arie ni aku nk crite psl skola aku..
msti korang ingat aku nk crite psl sejarah skola kau kn??
mmg x la kn..nme pengetue pong aku xtau..
ni kn lgi sejarah...

klw korang nk tau kn aku masok kawat..^_^
kawat ape???cbe teke...
kawat umah marikh /merah..

sumpah best doe blaja kawat ngan dorang..
ouh another thing aku dh jdi spy farah..
spy yg x di upah..T.T
ok balik ke crite asal..

adib aja mcm ape je..
--"dala suare slow..klw korang nk tau
die x pnh mara even kiteorang maen2..
mcm ape je kn..--'

ok stop talk about him..
next bdk2 yg masok kawat..
aku dudok blakang amar..
die ni kawat mcm taik doe..
aku pown terikot..

then lgi sorang ape tah nme die..
aku ngan ain pgl die ismail lambong..
die ni kje buat lawak je..
menyampah aku..-,-

arie khames arie tu..
aku bru abes latihan kawat..otw nk blk kelas..
then tbe2 je anep kte cm ni "weyh asal kau ni cml sgt??"
aku mcm apehal la ngan mamat ni--'
dala aku tgh pnt...aku pown buat fake smile...
fake smila khas untok kau anep..

btw tdi kn aku kn amek kn keputusan..
*banyak nye 'kn'*
nk tau aku dapat nombo brape??
aku dapat nombo*bunyi drum*
T.U.J.U.H..
pndai x??pndai x??
haha yg lawak nye..
aku ad 1 E tu pong dpt nombo 7..
lawak x??lawak x??

ok la bye..
salm..