//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

fucking damm miss that time :'(

assalamualaikum and hi :) ok aku rindu gile waktu darajah 6 :/ banyak gile kenangan aku waktu tu..waktu darjah 6lah aku gadoh besar dengan kawan baik aku sendiri,ain :( waktu darjah lah aku rirst time lepak dekat umah ily.. seriously aku rindu gile waktu tu :'(  aku ingat lagi waktu tu ily dengan aku ade record video..sumpah lawak vedio tu XD tadi aku bukak youtube..tujuan nak dengar lagu one direction..tapi aku typo..lepastu keluar lagu bintang 14 hari-kangen band sumpah aku rase macam nak nanges..kenape?? sebab ily penah suke lagu ni dulu ;/ sampai aku suruh edit blog aku pun die letak lagu ni XD seriously aku rindu gile semua kenangan aku dengansi tembam ni :/ dulu aku 1 kelas dengan die..tapi sekarang ni aku dah tak satu kelas dengan die :( so kiteorang tak serapat dulu :( 


To Ily Asilah Binti Ibrahim: woii pendek :) aku rindu semua kenangan kite la :( bile kite nak lepak tandas sampai 1 jam macam dulu??bile nak lepak dekat tangga a.k.a buat roadblck dekat tangga?? bile nak cari gadoh dengan junior lagi?? aku rindu semua tu weyh :( mak aku ade tanye aku yang aku ni kawan lagi ke tak dengan kau?? aku dengan pantas nye jawab "eh mestilah adik kawan dengan ily lagi..dia baik tau.." ily kalau tengah bace entry ni sekarang..aku cume nak cakap AKU RINDU SEMUA KENANGAN KITE DULU 
bye assalamulaikum :)